donderdag 29 mei 2014

Galaxy

Hoog tijd voor een nieuw bericht, heb hard gewerkt de afgelopen tijd en dan merk ik dat ik geen tijd neem om mijn blog bij te werken (ahum...) Moet wel vind ik eigenlijk. Heb mijn facebook-pagina aardig up to date. Ook daar houd ik albums bij van tekeningen en wandkleden. De afgelopen twee maanden heb ik gewerkt aan het tweede wandkleed/bedsprei voor Lucy in the Sky. Deze nieuwe Lucy, Lucy Galaxy, bracht nieuwe associaties teweeg. Ruimte, planeten, loadingdock, gesteente, vallen, vliegen, Laika, etc

De Galaxy wordt op dit moment gebouwd door de SpaceCowboys in het hart van het Havenkwartier in Deventer. 
Na twee maanden van tekenen, overleg, in de computer voorbereiden, volgden vorige week en afgelopen dinsdag eindelijk de twee dagen werken, weven, kijken, reageren en aanpassen in Tilburg. Hier volgt een beknopt overzicht van dit proces.